Jedno urządzenie wielofunkcyjne dla grup roboczych zapewniające wydajność przy niewielkich kosztach Nowa seria czarno-białych urządzeń wielofunkcyjnych imageRUNNER 2500 pozwala małym i średnim firmom zwiększyć wydajność, oszczędzając jednocześnie miejsce i pieniądze. Urządzenia z serii imageRUNNER 2500, dostępne w wersjach różniących się pod względem prędkości i konfiguracji, zapewniają oszczędne drukowanie, kopiowanie, skanowanie w kolorze oraz oferują zaawansowaną funkcję i-Send, która umożliwia dystrybuowanie dokumentów do folderów sieciowych i poczty e-mail, a przy tym są łatwe w obsłudze.
Szybka reakcja Prędkości wydruku dochodzące do 25 stron na minutę, czas potrzebny na wykonanie pierwszej kopii wynoszący zaledwie 5,4 s* oraz błyskawiczne wychodzenie z trybu uśpienia spełniają wymagania związane z szybkim drukowaniem w trybie czarno-białym w codziennej pracy. Maksymalna liczba 2 300 arkuszy sprawia, że te drukarki wielofunkcyjne (MFP) idealnie nadają się do obciążonych pracą, małych i średnich grup roboczych, w których drukuje się dużą liczbę kopii.
Większa wydajność Dzięki dużemu wyświetlaczowi z ekranem dotykowym i intuicyjnym opcjom menu urządzenia z serii imageRUNNER 2500 są łatwe w użyciu, a ponadto pozwalają użytkownikom oszczędzać czas i wykonywać większą liczbę czynności. Ponadto te modele oferują wygodne skanowanie bezpośrednio do pamięci USB.
Wysokiej jakości wydruki i obsługa różnych nośników Urządzenia z serii imageRUNNER 2500 zapewniają doskonałą jakość wydruku 1 200 dpi* przy maksymalnym formacie A3 oraz opcjonalne funkcje zszywania i sortowania. * W przypadku sterownika UFRII-LT.
Wyjątkowa niezawodność i pomoc techniczna Większa trwałość i lepszy serwis zapewniają niezmiennie wysoką jakość wydruków, ciągłość drukowania i spokojny sen użytkownika. Narzędzie e-Maintenance Canon umożliwia zwiększenie czasu eksploatacji dzięki funkcji zdalnej diagnostyki. Oferuje także automatyczne odczytywanie wskazań mierników i monitorowanie zużycia materiałów eksploatacyjnych, co pozwala odciążyć pracowników administracyjnych. W ramach znakomitego serwisu i pomocy technicznej firmy Canon użytkownik może uzyskać pomoc specjalistów przy instalacji, szkolenia i obsługę na miejscu, a także umowy serwisowe na różnych poziomach. Użytkownik płaci tylko za rzeczywiste wydruki, co zapewnia większą kontrolę kosztów. Naszym priorytetem jest doskonała obsługa klientów — 93%* klientów jest zadowolonych z czasu naprawy ich sprzętu. *Na podstawie ankiet TNS NIPO przeprowadzonych po wizycie serwisu. Dane za okres styczeń–lipiec 2009 r. Ankieta została przeprowadzona na 16 059 klientach.
Łatwość zarządzania i integracji Wszystkie urządzenia można z łatwością podłączyć do istniejącej sieci informatycznej. Konsola iWMC (iW Management Console) umożliwia zarządzanie z jednego miejsca wszystkimi urządzeniami i monitorowanie ich pracy. Funkcja zarządzania identyfikatorami działów chroni ważne ustawienia oraz pomaga monitorować i kontrolować koszty drukowania. Te urządzenia można rozbudować, aby zapewnić ich zgodność z narzędziem uniFLOW Output Manager, które pozwala na bardziej zaawansowane zabezpieczanie wydruków, drukowanie podążające za użytkownikiem oraz kontrolę kosztów.
Niewielki wpływ na środowisko naturalne. Modele z certyfikatem EnergyStar oferują wyjątkową wydajność energetyczną (pobór mocy w trybie uśpienia wynosi zaledwie 1,5 W), która pozwala na zmniejszenie zużycia energii i ograniczenie kosztów. Dostępne w standardzie wydajne drukowanie dwustronne pozwala zaoszczędzić więcej czasu, pieniędzy i papieru.
|